EmineYavuzhan1 Kızlar 2li testimi dün oldum kan sonucum haftaya çıkacakmış haftaya tekrar gittiğim de doktor muayene eder mi ? Ultrason muayenesi ?
Cemrenin_annesi80 EmineYavuzhan1 eder tabi hem ultrasona gırersin hemde doktor sonucunu söyler yani bende öyle olmuşdu
sehri_hzr EmineYavuzhan1 1 hafta sonra aricaz dedi bana riskli olursa çağırır galiba bişey demedi ama inşallah olumlu çıkar 😊
Fatma7666 EmineYavuzhan1 nasıl oldunuz bende 2hafta sonra yaptıracam nasıl oluyor merak ediyorum🤦♀️Güzel sonuçlarınız çıksın inşallah 🤲🥰
sehri_hzr Nur000 özeldi bu gittiğim bişey demedi sormam mı lazım acaba 🙄😊ararız dedi sonucu demek için
Nur000 Cemrenin_annesi80 her hastane ayni olmuyor siz sansliymissiniz:) arkadasima direk sonucunu söyleyip muayene etmeden yollamisti
Cemrenin_annesi80 Nur000 anladım bende hep kontrol için gıttıgımde sonucumuda söyledi doktor sonuç için ayrı gıtmedım yanı
Nur000 EmineYavuzhan1 ikili taramada kiza benzetti 15 haftalik olunca %80 erkek dedi. 1 dahaki muayenede kesinlesir artik
Cemrenin_annesi80 EmineYavuzhan1 ikili test sonucunu ögrenirken ögrenmedim canım kaçıncı haftada yapıldıgını unuttum ama bizim cinsiyet detaylıda kesinleşdi 20.haftada
Nur000 sehri_hzr bende ozelde yaptırdım sonucum icin aradilar temiz cikmis dedi doktorum. 3 hafta sonra kontrol icin cagirdi.
EmineYavuzhan1 Fatma7666 Canım doktor yarım saat boyunca bebeğin ölçülerine bakıyor risk olup olmadığını söylüyor daha sonra cinsiyeti söylüyor en son da kan veriyorsun sonucu çıkınca tekrar kontrole gidiyorsun