Happy kidse yazıyorum ama kimse postuma yoruma yapmıyor bebeğim 35+5 te dunya ya geldi 2190 gram şuan ve doğduğundan beri daha hiç emmedi elini parmağını emiyor ama memede ya ağlıyor yada uyuya kaliyo emmeden doğduğundan beri mama veriyorum sütüm damla damla hiç yok gibi sağmak ve çoğaltmak için hangi pompayi almalıyım mochi almistim hiç-bir işime yaramadı elektirikli aldim komşudan ama sanırım çekmiyor elimle sağınca geliyor makinayla gelmiyor varmı önerisi olan