Zzeynep1 Kızlarrrrr cumartesi günü bta hcg 29,8 Bugunki 445 çıkmış anlamıyorum hiç nasıl sizce?? İyi yükselmiş mi (doktorum ameliyattaydı sonucu konuşamadım)
Bseda Zzeynep1 4 haftalık gebeliğe eşdeğer değerin son adet tarihine göre normal mi 4 haftalık olması? 10 gün felan daha beklersen hem keseni hemde bebeği görebilirsin inşallah☺️ beta değeri 1000 olması gerek kesenin gözükmesi için 5 haftan bittikden sonra gözükmüş olur ama bebeği görmek için biraz daha beklemen gerekir ☺️
Bsrkst Merhaba benimde bugün değerim 170,7 çıktı son adet başlangıç günümden tam 28 gün geçti. Sizin kaçıncı günde bu değer çıkmıştı
Bseda Zzeynep1 bende geç döllenme olduğunu düşündüm o yüzden son adet tarihinle uyumlu mu diye sordum ☺️ Çünkü bende öğrendiğinde bu değerdeydim ama zamansal olarak daha fazlası olması gerekiyordu geç döllenme olduğu için normal tabi. Böyle olduğu için biraz sabırla beklemek gerekiyor keseyi ve bebeği görmek için erken gitme doktora benden sana tavsiye ben bilmediğim için gittim kese gözüktü ama bebek yoktu daha çok sitres yaptım o süreçde.
Zzeynep1 Bseda haklısın bekleyemiyoruzki heyecandan😊 inş düşündüğüm gibidir geç döllenmedir, beklicem zaten 1 2 hafta daha
Elbet-birgun-kavusacagiz Esra2306 cogul gebelik beta ile belli olmaz sadece ultrasonla anlasilir. Ayrica herkesta illa iki kat artacak diye bisey yok en az iki kat artmasi lazimdir. Son adet tarihine gore 5 haftalik ama muhtemelen gec dollenme olmus. Yeni haftasini doktor kese ye gore belirler canm Zzeynep1
Bseda Zzeynep1 beta değeri hergün katlayarak yükselen bişey canım değerinde normal yüksek değil ben emin olmak için labaratuvar sonucuma da baktım bu şekilde. Bir haftayı biraz daha geçir en azından hem keseyi hem bebeği görürsün zaten sonrası için bikaç hafta daha bekliceksin kalp atışı duymak için çağıracak.
Esra2306 Zzeynep1 evet normalde ilk değerinden iki gün sonra iki katı olmalı senin cumartesiden sonra 5 gün geçmiş
Zzeynep1 Esra2306 İkiz olma ihtimali yüksek zaten amcalarım ve dayılarım ikiz 🥰 ama bu bebek çok aranan bebek bi taneyede razıyım🥰
Esra2306 Elbet-birgun-kavusacagiz Beta HCG Yüksekliği Nedir? Beta HCG değeri en yaygın olarak gebelik durumunda yükselmektedir. Beta HCG hormonunun yüksekliğinin diğer nedenleri: Dış gebelik Çoğul gebelik
Elbet-birgun-kavusacagiz Esra2306 hanimefendi internetten alipta yazmayin lutfen. Cogul gebelikte dis gebelikte beta degeri ile anlasilmaz👍ultrason ile anlasilir. Benim 4 haftada 5500 du deger ama tekti.
Esra2306 Zzeynep1 kesin değil canım değer yüksek çıktımı doktor şüphelenicek ultrasonla bakıcak öyle anlıcak
Esra2306 Elbet-birgun-kavusacagiz internet size attım doktorunuza danışın siz seger 4 haftada bu kadar olucak diye degil degerin artışına bakıyorlar
Esra2306 Elbet-birgun-kavusacagiz yanı senin degerin 4 haftada 5000 lerdeyken benim 4 haftamda 6000 olabilir bu farklı birşey iki günde degerin olması gerekenden fazla artmasıda başka bi olay