Şöyle ifade edeyim ikili test yaptırdım orta riskli çıktı aynı gün detaylı usg ye girdim %80 sağlık dedi ense burun da çok iyi dedi 8 Şubat’ta tekrardan gel dedi tekrardan gittik ve nazal kemiğin de hafif kısalık gördüm kalbin de vsd çok Ufak gördüm dedi aminosentez yapalım dedi ve yaptık aminosentez i çok şükür sıkıntısiz geçti 10 gün oldu yapali 24 Şubat’ta fetal efor istedi hem efor çekmeye hemde sonuclarimi almaya gideceğim allahda biliyor ne durumdayım sadece önce %80 sağlıklı deyip sonra iki bulgunun çıkması beni çok üzdü Allah’ım inşallah haber bekleyenlerin hepsinini yüzünü güldürür ve son olarak ben doktora sordum sonucum inşallah temiz çıkar sa iki bulgu için ne yapmamz lazım o zaman onları görmezden gelirz dedi kalp olarak zaten iki yasına kadar geçer dedi burnunuda genetik deriz dedi