Ftmm yani şöyle normalde dun cati muayenesi yapacaktı doktorum ama boyu kilosu normale uygun biraz daha bekleyelim cati icin bosu bosuna dogumj tetiklemeyelim erkenden dedi :) 1 martta gidicem o zaman 39+3 olcak. Muhtemelen normal olcak dogumum. Ama yine de her zaman bi sezeryan ihtimali vardir ya :) 1 martta cati kontrolu yapcak o zaman kesinlesmis olacak :)