Merhaba 17+6 hamileyim şimdiye kadar doktorun vermediği ekstra hiç bir şey içmedim ama çok fazla ilaç kullanıyorum kabızlık için verilen dubhalac kullanmaya korkuyorum. Sabah tiroid ilacı ve sonra demir ilacı içiyorum yemekten sonrada decavit içiyorum bir de şurup içersem çokmu olur acaba yoksa sizde bu kadar ilaç kullanıyormusunuz? 🤔😒