Buket_005 aras selim çok hoşuma gidiyor veya selim aras belki fikir olur 🙂 ama ben iki isim koymak istemiyorum kızımada tek koydum kulağına kimsenin bilmeyeceği bir isim daha okudu babası kurandan. Sadece ben ve eşim bilecek kendine bile söylemeyeceğiz. Şimdi yine tek koyarım kulagına da bir isim daha okuruz diye düşünüyoruz aynı şekilde🙂 cinsiyet bi belli olsunda hayırlısıyla🙂