Ihlamur
anne babalar ve kardeşler gelip görecek, başta ben istemedim hastaneye gelinmesini ama eşim kucaklarına almalarına izin vermeyiz uzaktan görürler, gelmeyin dersek ayıp olur herkese teker teker anlatamayız dedi. zaten covidden dolayı akşam 7 ve 8 arası serbest olacakmış görüş hastanemde. 1 saat de mesafeye dikkat ederek idare edeceğiz.
eve de yine aynı kişileri çok sık olmamak ve yatılı kalmamak şartıyla kabul edeceğim.