Kızlar beta hcg artısı yavas olan varmı aramızda benım bır hafta once cuma ogrendım hamıle oldugu cuma günkı beta 161.1 pazartesı verdım 565.1 cıktı devlet hastmesınde verdıklerım bunlar geçen cuma özele gıtım 1360 cıktı dün ki beta 1986 cıktı kese aynı kalmıs ozel dedı devlete ılk gıtıgımde sıkıntı yok dedı benım gıbı olam varmı sonradan saglıklı gebelık gecıren