13+1 hamileyim. Dün kontrolüm vardı ikili test için ultrosonla bakıldı ve kan verdim. Vitaminlerim değişti kan demir ilacı başlandı. Cinsiyetin %80 kız olduğu söylendi. Ve akıntımı anlattığımda 3 lü fitil verildi…
Benim istifralarım geçti bulantım yer yer devam ediyor. Aşırı halsizim hiç bir şey yapmadan yatmak istiyorum.