lila19 son adete göre 8+2 haftalık hamileyim kalbi duyamadık bugün vajinal baktı doktor çok derinden duydu ama yeterli görmedi bebek 6+1 ölçüm çıkıyor. pazartesi detaylı ultrasona gidicem. başına gelen ve daha sonra kalbi duyan oldu mu?
esraizmirli lila19 geç döllenmedir o canım benimde 6 haftalık olmam gerekirken 4 haftalık gözüküyordu yani hemen niye detaylıya sokma gereği duydu doktorun bilmiyorum ama 8. Haftada duydum ben kalp atışını
lila19 esraizmirli kendi ultrasonunu uygun görmedi ben de başka doktora gidicem detaylı bakarız dedi. bu arada kese güzel büyümüş bebeği de gördüm ama kalp çok güçsüz :(
esraizmirli lila19 çünkü bebek çok küçük banada doktorum kalp atışı çok yavaş demişti 1 haftaya gel düzelmiş olacak dedi harbiden dediği gibide oldu korkutma yani kendini Allahın izniyle herşey yolundadır