Sancım başladığında koyacağım,baslamazsa da başlasın diye. Meryem suresi,inşirah süresi, nas, felak, Ayetel Kürsi okunuyor diye biliyorum. Senin adına birisi yapabiliyor. Meryem epey uzun çünkü. Yapamıyorsa kimse dinlersin 🙏 sağlıklı doğumlar inşallah.