Pnrmcht53 Allah guc kuvvet versin saglikla kucakla insallah🙏 bizim de 40+0 ve hic sancim acilmam yok, suni veya sezaryen kapida. Dogum sirasinda bizim gibi dogum bekleyenlere de dua edersen cok makbule gecer canim. Habersiz birakma kendini toparlayinca yaz bize