Frtylmz benimde 32+0 da o şekilde oldu ebe arkadaşıma söyledim Bu haftalarda normal olmadığını doğumhaneye gitmem gerektiğini söyledi eğer geç kalırsam verecekleri ilacın etkili olmayacağını söyledi ben de doğumhaneye gittim nstye bağladılar gerçekten sancı çıktı iki gün hastanede yattım serum ilaç verdiler şu an sancım yok açılmamda olmamıştı ihmal etmeyin erken doğum riski olabiliyor