Pelinmutlu Kızlar bugün kontrole gittim bebeğim 26+2. Hafta da boyu 19.7 cm kilosu 400 gram çıktı doktor biraz düşük olduğunu söyledi internetten Baktım bu hafta da 750 gram boyu da 36-37 cm olması gerekiyor yazıyor sizce bi anormallik var mı 😏
sumeyye60 Pelinmutlu Şimdiye kadarki kontrollerde nasıl çıkıyordu sonuç? Detaylı ultrasonda bir şey dediler mi? Bir de FL kaç yazıyordu boyu 19 cm değildir diye düşünüyorum yanlış hesaplamış olabilir misiniz?
Pelinmutlu sumeyye60 ilk 3 ayımda kğçük bi bebekti evet bundan önceki ay ki kontrolümde 400 gramdı zaten hiç kilo almamış sadece boyu uzamış gözüküyor 2 cm.
MucizeAnnesii Pelinmutlu canım bi gariplik var . 21. Haftamda 375 gramdı benim . Yanlış ölçüm olabilir mi ?
sudamlasi Bunu doktor mu söyledi size yoksa kendiniz kağıttan mı baktınız ? Bir yanlışlık var kesinlikle.
Pelinmutlu sudamlasi yarın sağlık ocağına gidicem kontrol için ultrason harici ölçün yapılıyor mu benek kilosu boyu için acaba sağlık ocağı da bakabilir mi
Sermec27 Pelinmutlu fl kac yazıyor orda yanş bu haftada bu boy kılo cok uyumsuz gibi başka blr doktora daha mı görünseniz acaba
Asya29_aslnyrk Pelinmutlu ben 25 haftalıkken gittim en son ultrasonda 26 hafta çıktı 850 gram 35 santimdi
Asya29_aslnyrk Pelinmutlu ultrason kağıdında ki ölçümleri fotoğrafla paylaşabilir misiniz? Yanlış ölçüm bence