eylusko devamlı olan bi kanama değilse çok korkma ama önlem şart tabi. Benim 6. Haftada kanamam olmuştu öyle fındık filan da değil yani şarıl şarıl boşalıyordu kan. Ben dedim kesin düştü yani umutsuz bi şekilde düştüğünü kabullenerek gittim hastaneye. Çocuğum bırakmadı beni çok şükür, serumlar iğneler progestan fitiller derken şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor :)) Sen önlemini al da gerisi Allahın takdiri tabi ki.. İnşallah sağsalim kucağına alırsın, geçmiş olsun.