Kizlar tecrubelerinize ihtiyacim var. 2-3 hafta once 3-4 damla şeklinde kanamam olmuştu. Dun gece ise pembe bir su geldi ama coook az doktoruma soyledim progestin 100 luk ic dedi 7 gun. Ilk hamileligim. Stres sıkinti yok. Sadece gunluk yuruyuş yapiyorum ve azar azar ev işleri yani çok aşiri zorlamiyorum kendimi ama bilemedim. Sizde boyle biseyler yasadinizmi?