Mrb sezeryan dogum yaptim 1 hafta oldu. Gobegim bildiginiz sallanio sarkacak yada sertlesmeyip eskisi gbi olmayacak diye korkmaya basladim korse siparis verdim onu kullanicam. sezeryan olup bu konuda bilgisi olanlar yazabilirmi gecici mi yoksa kalici bi durum mu karnim toparlanirmi zamanla ?