Mrb kizimda hep prima kullanmisfm smdi bakiyorum fiyatlar uçmus bende sleepy kullanmaya karr verdim ama int okudugum yorumlara gore sleepy 1numara cok kucuk oldgnu ancak premature bebeklere uygn oldugnu yazmislar aranizda kullanan deneyimleyen varmi 210adet olanindan alacgm elimde kalirmi kucukmu olur 2nomu almaliyim??