Mbe2018 Merhaba adetim geçtikten 4 gün sonra kan testi yaptırdım beta hcg değerim 13751 çıktı . Herkes çok yüksek olduğunu söylüyor bir fikri olan var mı çoğul gebelik ile ilgili
ogrencianne35 Mbe2018 bazen ikiz gebelikler de fazla çıkıyor doktorlar öyle söylüyor Gebeliğin 3. haftasında 5-50 mlU/mL Gebeliğin 4. haftasında 5-426 mlU/mL Gebeliğin 5. haftasında 18-7.340 mlU/mL Gebeliğin 6. haftasında 1.080-56.500 mlU/mL Gebeliğin 7 ve 8. haftasında 7.650-229.000 mlU/mL
ratatosk Mbe2018 çoğul gebelik beta değerinden anlaşılmıyor maalesef hormonlarınızla alakalı kişiden kişiye değişir. 4 haftalıkken 652 ile öğrendim ben kontrole gittiğimizde çift keseyi gördük 🤗
kardelen1006 Benim de adetime 3 gün varken 1500 çıkmıştı bende çok korkmuştm hızlı artış için nette iyi şeyler yazmıodı ama çok şükür 19 haftalığız tek bebişm olcak
dlcmmstn7 Emel38 halkında hayırlısı olsun allah büyük bu da benim 4. gebeliğim 2 düşük 1 kürtaj var ama yine de şükrediyorum sen de öyle yap allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Ama kötü bisey oldugnu düşünmüyorum senin hakkında
Emel38 dlcmmstn7 yalnıs yazmışım orda iyiyi düşünmek istiyorum olacaktı düzelttim.. kotu değil ikiz gibi geldi sanki 😁
mercimekkoftesi1 Ben 6 gün geciktiğimde kan tahlili verdim 25177,7 çıkmıştı. Sıkıntılı bi yüksekliği yok bence de 🌸
_Nur_ Mbe2018 benimde cok yuksekti mol gebelikten suphelenildi perinatologa gittim mol gebelik degilmis hic bi sıkıntı yoktu. Beta hcg sebepsiz yere yuksek olabiliyor canını sıkma. En dogru seyi doktorun soyleyecektir