Nilaylks EmineYavuzhan1 12. Haftada öğrendik şimdi 22 haftadayız değişmedi ama doktorum %80-90 dedi ☺️
EmineYavuzhan1 Nilaylks Yüksek ihtimal verilerek yapılan cinsiyet tahminleri değişmiyor bence canım bana da 90 ihtimalle dedi 😍
Tuba18 EmineYavuzhan1 baya bir şok olduk çünkü erkek diye alıştırdık kendimizi eşimde erkek istediği için aşırı mutlu olmuştu
Ozlem23 EmineYavuzhan1 çok susulu puslu şeyler alma sen genede çünkü değişebilir 😁 ama daha orta seyler alabilirsin
Ozlem23 EmineYavuzhan1 evet çok güzeller bende her mağazaya girdiğimde kendimi zor tutuyorum kız benimki kıyafetlere bakmamaya çalışıyorum 😁
Merimex EmineYavuzhan1 görememiş olabilir doktor :) saklamış olabilir siz 16. Haftayı bekleyin bence ne olur ne olmaz :)
EmineYavuzhan1 Ozlem23 Al beni diyor kıyafetler canım bide doğduktan sonra üzerinde hayal ediyorum çok muhteşem duygular 🙈
Haticearen EmineYavuzhan1 bizde oldu canım.14 de kiz 19 da erkek dediler ayrıntılı ultrason da kendim görünce inandım erkek olduğuna
Haticearen EmineYavuzhan1 aynen ama hem erkeğe hemde kıza gidebilecek tarzda şeyler de alabilirsin ben öyle yapmışdim.basta
Ozlem23 EmineYavuzhan1 ben ayakkabı bile aldım bide cok saçma diyodum kafamda kombin yapıyorum surekli 😃 Allah’tan maaşım yok olsa neler alırdım
aytn123 EmineYavuzhan1 banada 12+4 Te %85 kız dedi bakalım bizde 18. Haftayı bekliyoruz doktor o zaman gelin dedi bakalım değişimi bilmiyorum