EmineYavuzhan1 Haftada cinsiyet öğrenip cinsiyeti değişen var mı canlarrr 😣Tutamıyorum kendimi ufaktan da olsa bişeyler almak istiyorum süslü püslü kız bebek kıyafetleri gibi 🙈🙈
yasemin333 EmineYavuzhan1 çokk erken bize 11. Haftadan 14 e kadar kız dedi hep de kız hissettim 16 da erkek dedi detaylıda kesinleştirdik erkekmiş
Sermec27 EmineYavuzhan1 ilk oğlumda 12+3 te erkek demişti doktor değişmemişti ikinci oğluma hamileyim 13 te kızı andırıyor demşti doktorum 17 de kesin erkek oldugunu öğrendik bence bekleyin değişebilir ama değişmeyedebilir 🥰
Drnzgn EmineYavuzhan1 bana 12 haftada erkek demişti doktor 15 te kiz dedi 35+ 4 teyim inşallah bir kızim olacak
EmineYavuzhan1 Leylaalin Benim içime erkek doğuyor ama bilmiyorum eşimde aşırı şekilde kız istiyor dündendir havalara uçuyor sevinçten 😍😍
Krtalzyn EmineYavuzhan1 bizimde aynıolmuştu eşim kız diye ben erkek diye söyledim hep 12 de kıza benziyo dedi 17 de kesin kız dediler
Momandbabyy EmineYavuzhan1 12 de %99 kız dedi doktorum. İki gün önce 16. Haftada gittiğimde %100 erkek dedi hala şoktayım kızım diye seviyordum😄
yasemin333 EmineYavuzhan1 bence olabilir canım doğumda bile cinsiyeti değişen var düşün artık😁 en azından bi 16. Haftayı bekle o zaman netleşebilir
EmineYavuzhan1 Krtalzyn Aaa bakalım canım doktorum 10 gebelikten 1inde yanılıyorum dedi Bende 12 haftalık daha küçük dedim değişme ihtimali olabilir Drnzgn
Merimex EmineYavuzhan1 kız bebekte yanılma yüksek diye biliyorum. Ben oğluşumu %70 12.haftada öğrendim değişmedi :)