Caso9 Haftada olup günde 2-3 kez adet sancısı gibi sancı yaşayan var mı çok tedirgin oluyorum doktor randevuma da daha var 😕😕
Yagmur_C Caso9 benim de oluyordu canım sancım çıktı düzensiz şimdi 37+4 üm doktor her an gelebilir dedi erteleme yine git doktora ama bana ilaç falan vermedi