Kalbinde ne gibi bir sorun çıktı acaba ? Bizim bebeğe de beyindeki ventrikül boşluklarının sınıra yakın olduğu ve kalpteki triküspit kapakçıkta kaçak olduğu söylenmişti. Daha önceden ikili, üçlü vs gibi tarama testlerini yaptırmadığım için doktor kalp ve beyindeki sorundan ötürü Down sendromunun üzerinde durdu. Ve bana kordosentez önerdiler, bebek için riskleri olduğu için ben yaptırmadım. İkinci olarak alanında daha iyi ve tecrübeli başka bir perinatoloğa detaylı ultrasona gittim. O bebekte hiçbir sıkıntının olmadığını söyledi. Yani size diyeceğim farklı bir doktora daha gidin kesinlikle. Hatta İstanbulda iseniz Kadıköy Bağdat Caddesi’nde Çiftehavuzlar’da Zeki Şahinoğlu’nu öneririm. Biz ikinci doktor olarak ona gittik ve çok iyi bir doktor kesinlikle.