Aysc2651 Kizlar şimdi ben oğlumun ismi yiğit efe olmasını istiyodum eşim de ayaz Efe olsun diyip duruyor sizce isim nasil??
Beyza070707 Aysc2651 bence çok güzel hiç sorgulamadan kabul edin babamın adı diye tutturmamış çok sevindim sizin adınıza sağlıkla gelsin 💕🧿
milena11 İsim sahibine anlam yükler ikisi de çok güzel isimler. Ama hem yiğit hem efe çok ağır olabilir. Ayaz efe daha iyi hatta bence tek isim olsa çok daha iyi☺️
Aysc2651 EsinCemreDogan EsinCemreDogan ne güzel adiyla yaşar inşallah bende çok istiyordum ama eşim ayaz olsun istiyor illa🤗