Nil3535 Merhaba sevgili anneler 17+4 günlük hamileyim, ilk gebeliğim. Birkaç gündür ara ara içim çekiliyor gibi ufak bir sızlama gibi bir his oluyor acaba bu bebek hareketi mi? Tecrübeli anneler bebek hareketi nasıl bir his bahseder misiniz?
Ecmelbeyza Nil3535 sızlama değil de pıt pıt hava kabarcıkları patlıyor gibi oluyor o ilk zamanlarda . Sonra daha da güçleniyor vuruşları .
Nil3535 Bireylulmasali siz ne zaman hissettiniz ilk gerçek tekmeyi çok heyecanlıyım çok istedim bu bebeği zor oldu, şimdi de gözünün içine bakıyorum 😅