gulsahaliarya Rabis135 bende kız bebek bekliyorum. İkimci hamileliğim. Buna benzer bi soru sormuştum ama erken gelen kız yok gibi cevaplara göre 🙈 kızlar erken doğar diye bi laf var ya o hurafe. Hangi bebek nasıl isterse öyle geliyo bence de
Tugbae Rabis135 banada doktorum kız bebekler çok beklemez demişti tam aksıne bizdede tık yok 38+2 yiz 😃
htc91 htc91 bazen ufak tefek kasılmalar oluyor sadece başka hiç bir belirti yok karnım aşağı düştü bayağı ve inanılmaz yorgun hissediyorum artık siz de durumlar ne🤔😳