Sabah forumdan sormuştum doktora gitmemi söyledi bazı arkadaşlar bende gittim. Kasım ayında kimysal gebelik geçirmiştim. 2 ay korundum bu ay adetim 10 gün geçti test yaptım pozitifti sonra aynı gün adet oldum. Testim bozuktur diye düşündüm. Bugün kanamamın 4. günü sabah tekrar evde test yaptım çift çizgi çıktı. 1 saat önce kan verdim betahcg 420 çıktı. Doktorum sağlıksız gebelik kanaman var diye düşük yapıyosun kimyasal gebelik değil bu dedi. Rahimde kesede gözükmedi. son adet tarihim 12 ocak. Artık çok yorumdum kafam allak bullak. 2 gün sonra tekrar kan vericekmişim. Sizce sağlıksız mı? İntenrtten bakıyorum bazı doktorlar progestron hormonu veriyormuş. Ama benim doktorum kanama var direk sağlıksıx dedi :()