Nazmiyekndmr bnde bu bezi aldım herkes memnun ama yinede 40lı aldım. Herkesin beğenmesi bizim bebeğin poposununda beğeneceği anlamına gelmiyor çnkü uyum sağlamaz pişik olursa diye az aldım. Birkaç gün deneyip duruma göre snraki zamanlarda stok yapacağım