Minik62 rapor olması ücret çıktığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef.. Bende kullanıyorum hatta doğumdan sonra da bi süre daha kullanmaya devam edicekmişim, raporum da var. Rapor sadece ilaç yazdırmaya gerek kalmadan alabilmeye yarıyor. Hatta bununla alakalı doktorum ve eczacım görüştüler (her ay en az 250-300 lira bıraktığımız için eczacı artık ahbap oldu bizimle). Gebelik sebebiyle kullandığımız için şuan ücretsiz yararlanabilecek hasta kategorisine maalesef girmiyoruz 😔 Doktoruma söyledim hatta, masraflar çok fazla neden raporla almamıza rağmen ücret ödüyoruz diye, açıklaması bu yönde oldu 🤷🏻♀️ sistem izin vermiyor dedi. Raporu değiştirdiler, yine de ücret çıkıyor..