_NY3- Kızlar 39. Haftam doldu bebek de git gide kilo alıyor. Sancıyı beklemyelim dedi doktorum. Kısmetse suni sancı ile doğuma giriyorum sizden benim için dua etmenizi istiyorum 🙏🏻 Epidural de alacağım 5 cm açılma sonrasında
Beyzabade16 _NY3- bu mübarek günde rabbim yardımcın olsun sagsaglim kucağına al inşallah bebeğini güzel haberlerle gel 🙏☺️
Ozbu41bug Rabbim guc kuvvet versin saglikla dogur ins nefes almaya odaklan ve ikinmaya ins hayirlisiyla.kisa.zamanda alirsin kucagina
Senmerve _NY3- nefes alış verişlerini kesme ıkınırken tğm gğcğnle kesmeden ıkın alaljın izniyle sağ sağlim kucağına alırsın inşallah sadece 2 cm açıklık vsrken suni sancıyla doğum yapmıştım bende 4 sast sancı çektm suni sancıyla kendi sancılarım gelmemişti