Krca Ben araştırdım eğer üçlü paket hastane-yenidoğan-hamile çekimi olursa 1500 genelde, yenidoğan+hastane 800 TL. Bir de ek olarak eve gelirse de 200-300 istiyorlar. Birazcık fazla geldi eşime, yaptırmasak mı falan dedi. Ben de çok istiyorum özellikle yenidoğan çekimi. Güzel çekenler, konsept-kıyafet falan yapanlar malasef bu fiyatlar. Daha amatörler daha ucuz, ama onlar da hiç içime sinmedi. Muallakta kaldım çok 🙁