Babyisot dayı ismini koymak kaçıncı seviye kızzz😂😂 bi de dayı ne alaka hakikaten ya kayınbaban olsa anlarım hem ismi hem soyismini taşır da dayısının soyismi bile olmuyor bırak kendi çocukları koysun ya.Hem illaki bir büyüğün ismini koymak istiyorsa eşin dayısından önce senin babanın ismi gelir.