Merhaba yeni hamile olduğumu öğrendim. Aynı zamanda kan değerlerimde Tsh 17 çıktı sağlık ocağı çok çıkmış dedi. Buradaki arkadaşlar endokronoloji git dediler ama Bodrum’da yok maalesef. Sizler ne yaptınız?
Ayrıca hangi doktora gidiyorsunuz, hangilerini önermiyorsunuz, doğum/muayene ücretleriniz nedir, özel ebe/doula ile anlaştınız mı ya da düşünüyor musunuz, detaylı ultrasonu kime yaptırdınız, 2li-3lü-4lü testlerinizi yaptırdınız mı? Ay evet çok sorum var ama Bodrum küçük yer deneyimlerinizden yararlanmak istiyorum ve yolun çok başındayım🙏 Bu arada Aybala hanıma hamilelik öncesi kontrole gitmiştim çok elektriğim tutmadı ama çok memnun kalanlar duymuştum belki de o günkü ruh halimle ilgilidir. Bugün de Çağlar Çiftçi’ye randevu aldım. Muayene ücretleri arasında çok fark var. Çağlar beyin ücreti daha makul. Umarım mutlu ayrılırız yanından.