Semahatt Gebelikte bebeğin bağırsağında genişleme ya da hava gibi bir şey var denilipte Doğumdan sonra ya da sonraki kontrollerde bir sıkıntı çıktı mı? Geçici bir durum mu? Devam etti mi acaba
Alwayshope Semahatt benimde kuzenimin çocuğunda ayrıntılı usg de çıkmıştı bağırsak genişlemesi doktor kakasını yaptıktan sonra geçebilir veya anne karnında da geçebilir takip edicez dedi onun anne karnında geçmedi doğduktan sonra kakasını yapınca da geçmedi ameliyat olmuştı