Kızlar dün idrar testi ile çift çizgiyi gördüm ve bugün doktora gittim. Ultrason muayenesinde kist gördü doktorum. 2 hafta önceki kontrolümde kist falan yoktu yeni oluşmuş. Bebeğin kesesi falan görünmüyor daha 3+5 minik. Sorum şu hamilelikte kisti olan oldu mu? Bebeğe bi zararı oldu mu? Normal şekilde ilerleyen doğum yapan oldu mu?