Meva_54 Kızlar dikkatli gittignzde yemkden 1 saat sonraki olcumleriniz kaç oluyo .. 140 üstünde en fazla ne kadari normal ki..
Bsmlh Meva_54 1 saat 140 asmayacak 2 saat 120 asmayacak bende şeker vwr diyetisyen ile ilerliyorum tokluk su ara en fazla 110 cıkıyor 🤲 ona bile dikkat ediyoruz
halitefe Meva_54 1 saat sonunda 140 üzerinde her durumda sıkıntı ama fazlalığa göre durum değişir ona göre doktor yönlendirir
Bsmlh Meva_54 diyetisyen yardımı aldınmı canım çok fayda ediyor biz dikkat edersek bebek nasıl beslenır karışırız
Bsmlh Meva_54 stres yükseltir aç kaldım düşüncesi yükseltir sakin ol canım ben 23 den beri diyetteyim 27 haftaya geldim suyumda az
Meva_54 Bsmlh Benmde şu fazlalagmdan suphelenmisti doktr .. onumzdeki hafta endokrine gidicem o güne kadr açlık tokluk ölçüm yapiyom. En azndan gidince direk gosterrm.. baklm ne diycek
Bsmlh Meva_54 evet makıne varsa ölçün hep bende ölçüyorum diyet listem var ama yürüyüş yasak riskliyim
Meva_54 44Queen Evet kesinlkle hareket çok önemli ama malesef çok fazla yapamıyorum serklajliyim çünkü..