rmdfile PinarCaliskan merhaba doktorlarla ilgili asla kötü yorumda bulunmak istemem bana kötü gelen bir başkasına iyi gelmiş olabilir ya da benim sevdiğim doktoru bi başkası sevmeyebilir. Sonuç olarak ben mine hanımı önermiyorum Kendisiyle kötü bir anımız oldu 😐
rmdfile PinarCaliskan 4 haftalık ultrasonda keseyi göremedik kan testi takip edip sert bir şekilde vajinal muayene etti keseyi göremediği için dış gebelik olabileceğini kürtaj yapıp sol tüpümü temizlemeye karar verdi sol tüpümde de bir şey görünmüyordu 🤷♀️😐 başka bir hastaneye gittim kese görüldü kan artışı da normal artıyordu 2 hafta sonra bebeğimi kaybettim ama kürtaj olmadım 🤷♀️ Kan pıhtılaşması varmış ondan düşük yaşamışım. Ama biz böyle bir şey yaşadık diye doktoru kötüleyemem memnun kalan çok kişi var burda da gördüğüm.
Pelusss Ben gidiyorum canım bana göre bilgili bir doktor. Bana herhangi bir konuda sıkıntı yaşatmadı. 36. Haftaya geldik beraber ama çok konuşkan ve sıcak biri değil öyle birini beklerseniz uygun olmaz ortalama bir doktor bence beklentiyi karşılıyor ☺️
PinarCaliskan Pelusss çok tşk ederim haftaya Farabi devlette ikili testim var onu yaptırıp bı gideceğim ☺️
rmdfile PinarCaliskan şimdi 22 haftalık olduk inşaallah sağlıkla kucağımıza da alırız 🤗 siz de inşaallah 🤗