Hediyeserkan Kızlarrrrr çok şükür bin şükür 39 +1 de 18 şubat gece 4.30 da gül kokulu oğluşumu kucağıma aldım. Ankara şehir hastanesinde normal doğum oldum. Hikayemi sonra yazarım ancak acil sorusu olana cevap veririm.
06uysal Hediyeserkan gözün aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah. Ebeler ve doktorların ilgisi nasıl , lavman yapıyorlar mı?
Derya_71 Hediyeserkan gözünüz aydin allah anali babali buyutsun insallah 😊doktor ve hemsire ilgisi nasil covid testi yapiyolar mi
klncnurhan Hediyeserkan öncelikle hayırlı uğurlu olsun 🙏🏻 Doğumdan önce covid testi yapılıyor mu ? İlgi ve alaka nasıl?
Hediyeserkan tgb006 sancı ve doğum olan odalar tek kişilik. Servisler 2 kişilik. Sezeryanda bir refakatçi normal doğuöda hiç refakatçi malesef
tgb006 Hediyeserkan allah sağlıklı ömür versin yavrunuza. Aceleden yazmayı unutmuşum. Peki doğumdan sonraki kalınan odadaki kişiye de covid testi yapıyorlar mı yani o da mı doğum yapmış oluyor
Hediyeserkan 06uysal ebeler doktorlar çok iyi allah hepsinden razı olsun çalışan temizlikçiler bile iyi çok şükür.
Hediyeserkan 06uysal lavman yapmadılar bana ama en son bebeiş foğmaya yakın idrarımı boşalttışar aon dakikada
06uysal Hediyeserkan teşekkür ederim 👍 sizin adınıza da kendi adımda sevindim. Tekrar güle güle büyütün bebeğinizi. Rabbım bizlerede hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah