Sanemv03 Hanımlar 8+4 haftalık hamileyim ama karın ağrısı asla geçmiyor ardına kramp şeklinde sancı oluyor bi öneriniz varmıdır nasıl geçer ?
Kdrgmz Bir doktora gözükün derim dayanamıyorsanız allah göstermesin apandis vs olabilir tedbir amaçlı bi gözükün bence
Sanemv03 orkide21 yok yemekten sonra olmuyo açıkcasi yemek bile yedirmiyor bazen oluyor agrisina dayanilmicak derece korkuyotum bebege bisey olur diye