Kızlar geçen hafta Pazartesi kontrolde kan ve idrar vermiştim kendimce baktım e nabızdan idrarda kan var ama hava karlı olduğu için yollar da çok buzlu o yüzden bir türlü göstermeye gidemedim sizce kötü bir şey varmıdır idrarıö çok bulanık hemde çok 24+4 haftalığım karnım falan da çok ağrıyor