minikprensesimmm bakarlar büyük ihtimalle çünkü açılmanın ne kadar olduğu önemli ben erken doğum yaptım 31. Haftamda ve 3 hastane gezmek zorunda kaldım gittiğim 3 hastanedede ayrı ayrı çatı muayenesi yapıldı 3 4 doktordan ki normal doğumlarda açılmanada sık sık bakıyorlar doğum zamanında eğer ağrın çok varsa git ihmal etme sakın ve çatı muayeneside ağrı yapabilir bende çok olmuştu