Selinbam
zehranaz hissedince aşı yapmak tabiri çok saçma geldi Bana, o kadar sağlıkcıyla muhatap oldum böyle Bi cevap görmedim, aşılaırnızın yapılacağı haftalar bellidir, o hafta aralığını geçirmeden gitmeniz gerekir, netten bakın bence, kaçırmayın aşı haftanızı. Çünkü bebek hareketlerini hissetmek 24.haftayı bulabiliyor, geç kalmayın sonra