Gisosssuuu02 36+2 deyim. Son kac gun kaldi yarin ogrenecegim artik.
kar yagdi ben ise gidip gelirken usuttum sanirim cok agir idrar yollari enceksiyonu gecirdim hala da var.
birde kasintim basladi safra asidi ve karaciger enzimleri yukselmis onun icinde ilac basladim, kontrolum one alindi haftaya gidicektim doktor yarin gel dedi. Yani son haftalarim zorlu geciyor ve sezeryan gunumu onceye alacak sanirim. Normalde 15 martti, 8 marta gun vermisti simdi bu sorunlAr nedeniyle biraz daha erkene alacak sanirim