Cagla92 yok canım onu bilmiyorum ama ben aynı hastanede ali bey var 2li test için ona gittim. Çok memnun kaldım 45 dkka bebeği inceledi bize renkli şekilde bebeği gösterdi tüm organları işlevi fln bize anlattı 2li test için gittik organlarının bile hepsinin ölümünü yaptı düşün beynine kadar ölçtü. Bize 1 tane renkli 12 tanede siyah beyaz bebeğin ve organlarının ultroson ölçülerini verdi CD verdi renkli videoları fln var. Allah razı olsun ben çok memnun kaldım inşallah 21 haftada da detaylı ultrason için gidicem.