tugba9293 arada oluyor öyle yine ihmal etmeyn uzun sürerse doktorunuza bildirin. Benim bebeğim sağ tarafta, oturduğum yerden kalkınca birden ağrı saplanıyor iki büklüm kalıyorum bazen, hatta dün gece soluma dönerken yine oldu. Doktora sordum normal sen hamilesin o ağrılar olacak bebek taşıyorsun dedi. Üşütünce de etkisinin olduğunu düşünüyorum kendinizi sıcak tutmaya çalışın