Günaydın kızlar. Bir şey sorucam ben şuan özel hastaneye gidiyorum kontrollere doktorum gerçekten mükemmel ama aylık 250 TL ödemek biraz ağır gelmeye başladı yeni evliyiz borclarimizda var bundan öncesinde bir dusugum olduğu için doktorum bana başından beri coraspin, progestan kullandiriyor çok şükür 9+1 olduk şimdi devlet Hastanesi’ne gitsem durumu anlatsam aynı şekilde devam eder mi yoksa biraktirirmi bana ilaçları lütfen yardımcı olurmusunuz