T_nisaa Nur18 bence çok hoş oğlumun adı Mehmet Giray olsun çok istedim Mehmet kayınpederimin adıydı ama eşim istemedi Akif koydu 😁 şimdi oğlumun ismi olduğu için çok seviyorum sizinkide kulağa güzel geliyor ♥️