Fetal dna testi bende yaptırdım, 2800 tl vermiştim doktorumun dediğine göre benim yaptırdığım çok detaylıymış çıkan sonuçlara baktığında şaşırıp o çok detaylı güzel demişti.
ben 2. Oğlumu karnımda kaybettiğim için yaptırdım 20. Haftada kalbi durmuştu. Aslında ikili testte her şey iyi ve normal çıkmıştı ona rağmen kaybetmiştik. Yani doktorunuz istediyse ve sadece ticari amaçla yaklaşmadığına güveniyorsanız bence yaptırın. İçiniz daha rahat oluyor.