Bende aynı durumdayım canım, insAllah diyorum 2 gün daha dayanir da balik burcu olur minigim🥰 ben balik burclarini cok severim duygusal kendi halinde insanlar oluyo genelde, kova burcu biraz daha basina buyruk dedigim dedik galiba😁 hayirlisi olsun diyelim, sizinde minnişiniz en hayırlı zaman ne zamansa o zaman gelsin Allahın izni ile❤️